• Van het bestuur: BAV, JAV en meer

16 sep 2020
  • Tijdens de buitengewone algemene vergadering op 7 september werd het voorstel van het bestuur om de accommodatie aan de Dolderstraat te verkopen toegelicht. De gemeente wil hier een Warmte Koude Opslag realiseren, om zo ongeveer 460 woningen uiteindelijk van het gas af te kunnen krijgen en heeft een mooi bedrag geboden.

Met deze verkoop komt er financieel meer rust voor de vereniging, vooral omdat daardoor meerdere leningen kunnen worden afgelost, zodat we minder kosten hebben.

Er is daarom sprake van een win-win situatie voor gemeente en KV Wageningen.

Ook de aanwezige leden zagen de voordelen van het voorstel en zij stemden dan ook unaniem vóór de verkoop van de Dolderstraat. Omdat ook de gemeenteraad hier nog over moet beslissen zal het naar verwachting tot eind van het jaar duren voordat alles rond is.

Al geeft de verkoop rust, het is helaas niet zo dat we financieel nu de teugels kunnen laten vieren. Investeringen kunnen we ons, zolang het Corona virus rond blijft spoken, dan ook nog niet veroorloven.

Op de Jaarlijkse Algemene Vergadering (JAV) op 5 oktober aanstaande (om 20.00 uur in Het Clubhuis) vertellen we iedereen graag meer over de financiële situatie en hoe de club verder reilt en zeilt.

Ook voor deze vergadering geldt dat we, omdat het aantal plaatsen in het Clubhuis beperkt is, graag vooraf willen weten met hoeveel mensen we rekening moeten houden. Hierbij dan ook het vriendelijk verzoek om je aan te melden door een mail te sturen aan bestuur@kvwageningen.nl als je bij de JAV wilt zijn.

We zien jullie graag op 5 oktober.

Bestuur KV Wageningen (bestuur@kvwageningen.nl)