• Vacatures binnen TKW

27 mei 2020
  • Binnen TKW zijn er een aantal vacatures die we voor komend seizoen nog niet ingevuld hebben. In ‘niet-Corona tijden’ maak je een praatje en her en der komen er dan opties voorbij die je even aanspreekt. Momenteel gaat dat wat lastiger, dus vandaar dat we deze oproep doen via onze website en sociale media. We zijn op zoek naar versterking voor onze medische staf en naar een persoon die zich met de statistieken bezig wil houden tijdens de wedstrijden van de selectie.

Sportmedisch begeleiding gezocht

Voor de selectie van KV Wageningen zijn we voor het nieuwe seizoen (2020/2021) op zoek naar fysiotherapeuten en/of sportmasseurs (in opleiding) voor de zaterdagen en indien mogelijk een trainingsavond.

De medische staf van KV Wageningen bestaat  uit fysiotherapeuten van Fysiotherapiepraktijk Vis uit Wageningen. Voor volgend seizoen zijn dat tot nu toe Pieter Jansen en Jelle Westerink. Pieter zet de lijnen uit wat betreft de medische begeleiding voor de selectie van KV Wageningen en Jelle is een uur voor (een van) de trainingen aanwezig om de spelers te tapen of wat dan ook nodig is om hen optimaal te kunnen laten presteren op de training. De andere trainingsavond en de wedstrijddag (zaterdag) zouden we graag nog invullen met een dan wel meerdere personen.

Voor de trainingsavond gelden dezelfde werkzaamheden als Jelle uitvoert op de andere trainingsavond. Voor de wedstrijddag geldt dat er begeleiding nodig is voor de wedstrijd (anderhalf uur voor aanvang) maar ook tijdens de wedstrijd. Daarnaast gaat het hier om zowel de uit als thuiswedstrijden. Wageningen 1 speelt op landelijk niveau dus dit betekent ook dat de uitwedstrijden door geheel Nederland zijn.

Bent u geïnteresseerd of heeft u vragen? Neem dan contact op met Naomi Stummel via tkw@kvwageningen.nl of 06 2714 2406

Statistieken bijhouden selectie KV Wageningen

Voor de selectie van KV Wageningen zijn we daarnaast op zoek naar een persoon die de statistieken wil bijhouden tijdens de wedstijden van de selectie (1 en 2). Denk hierbij aan het aantal schoten van het gehele team maar ook per persoon, het aantal aanvallen etc. Het gaat hierbij om de uit- en thuiswedstrijden. Zoals hierboven al genoemd zijn deze wedstrijden door heel Nederland, dus zal het wel tijd in beslag nemen in het weekend.

Bent u geïnteresseerd of heeft u vragen? Neem dan contact op met Pieter Gouweloos via tkw@kvwageningen.nl of 06 5575 0529.