• Sponsoring KV Wageningen
  • Elke vereniging, bedrijf of instantie heeft kwaliteiten, bepaalde ambities, affiniteit met iets of staat ergens voor.

Bij korfbal is samenspel de belangrijkste factor. KV Wageningen wil haar kwaliteiten en ambities delen met uw bedrijf of instantie. Zijn er raakvlakken en kunnen we elkaar versterken of helpen?

Samen kunnen we meer bereiken!

Dit is KV Wageningen
    KV Wageningen is in 2012 ontstaan uit drie Wageningse korfbalverenigingen. SKV, SSS en VADA 1925. Een vereniging met zo’n 630 leden en donateurs en als club behorend tot de 3 grootste korfbalverenigingen van Gelderland.

KV Wageningen: voor jong & oud
    KV Wageningen streeft naar maatschappelijke betrokkenheid. Er is binnen de vereniging ruimte voor het hele gezin en alle geledingen van de Wageningse bevolking. Ook duurzaamheid staat hoog op de agenda, zo ontving de accommodatie, Het Binnenveld, in 2019 de Duurzaamheidsprijs.

Top Korfbal Wageningen
    Met Stichting Top Korfbal Wageningen (TKW) richt de vereniging zich op Topkorfbal in Wageningen met als doel dat de selectieteams 1, 2, A1 en B1 nu en in de toekomst spelen in de Hoofdklasse of Korfbal League. Dit betekent structureel behoren tot de beste 10-20 verenigingen van Nederland.

Waarom sponsor worden?

• Sport en sponsoring zijn tegenwoordig niet meer los van elkaar te denken. Sport staat voor ontspanning, presteren, plezier, een goede gezondheid en samenwerking. Allemaal zaken waar bedrijven graag mee geassocieerd willen worden. Een logisch gevolg is dan ook: sponsoring!
    • Naast de positieve associatie, geeft sponsoring ook een perfecte invulling aan reclamedoelstellingen van bedrijven en biedt het een platform om te netwerken.
    • KV Wageningen heeft een succesvolle combinatie van top- en breedtesport, de sfeer van het clubhuis, het ruim opgezette, duurzame sportcomplex Het Binnenveld, de aantrekkelijkheid van het ledenbestand en bezoekers, de goede prestaties van de teams, maken het dat KV Wageningen een aansprekende propositie heeft voor haar bestaande en potentiële sponsoren.
  • Voorbeelden van sponsor mogelijkheden

• Ambities & ontmoetingen
    Ook voor KV Wageningen is sponsoring ontzettend belangrijk. Niet alleen om ambities te kunnen financieren, maar ook om de contributies op een aanvaardbaar peil te houden. Sponsoring is voor KV Wageningen meer dan een geldstroom van bedrijf naar vereniging. KV Wageningen probeert zelf of via haar leden omzet aan de sponsoren terug te geven. Door KV Wageningen te steunen, ontmoet u ook andere ondernemers die deel uitmaken van onze businessclub of de vereniging steunen op een andere manier.

• Heeft u interesse? Neemt u dan contact op met de sponsorcommissie om diverse sponsormogelijkheden te bespreken.

Erwin van Dorland (06-23923079), Antoon van Brakel (06-22996943) wij zijn ook per mail bereikbaar via sponsoring@kvwageningen.nl.