• Schoolkorfbaltoernooi 2023

De datum voor het jaarlijkse schoolkorfbaltoernooi is ondertussen bekend! Dus zit je zelf (of je kind) in groep 3 t/m 8 van een Wageningse basisschool? Zet 20 september 2023 vanaf 14:30 vast in je agenda! (Bij slecht weer zullen we uitwijken naar de reservedatum 27 september 2023).

Aanmelding deelname

Scholen hebben per mail informatie ontvangen over hoe een team aangemeld kan worden. Dit jaar zijn er weer drie leeftijdsgroepen, groep 3-4, groep 5-6 en groep 7-8. Wil jij samen met je klasgenoten meedoen? Informeer bij je leraar over hoe en wat! Deadline aanmelden woensdag 13 september 2023.

Schoolkorfbalcommissie

Het schoolkorfbaltoernooi zal dit jaar weer georganiseerd worden door onze schoolkorfbalcommissie binnen KV Wageningen. Dit team wil van het schoolkorfbaltoernooi weer een groot succes maken!

Vrijwilligers

We zoeken nog vrijwilligers in bijvoorbeeld de vorm van scheidsrechters, wedstrijdsecretariaat en barpersoneel. Dus wil je graag helpen? Laat het ons weten schoolkorfbal@kvwageningen.nl

We zien jullie graag woensdag 20 september 2023!

Groetjes,
    De schoolkorfbalcommissie