• Overige activiteiten

Naast de activiteiten voor de jeugd organiseert KV Wageningen ook activiteiten voor alle leden, waaronder ook de jeugd. Verspreid over het jaar staan er diverse activiteiten op het programma waaraan een ieder vrij is om deel te nemen.

Slotdag

Als afsluiting op het seizoen organiseren de NAC en de JAC gezamenlijk een feestelijke slotdag voor alle leden, ouders en partners van leden. In de ochtend staat er voor de jeugd een activiteit op het programma, waarna de middag en avond in het teken staan van gezellig eten, drinken en uiteraard en goed feest om de avond me te beëindigen.

Playbackshow

Bij KV Wageningen is de playbackshow een van de grootste activiteiten op de kalender. Met ieder jaar weer een hele avond waarin de meest uiteenlopende acts uit de hoge hoed getoverd worden en een kantine die te klein is voor het publiek wil je deze avond zeker niet missen. Ieder jaar is de playbackshow aan de start van de 2e helft veld competitie.

Kaartavonden

Ongeveer 9 maandag avonden in het jaar wordt er in de kantine van KV Wageningen gekaart. Jokeren en klaverjassen staan dan op het programma. De beste 6 resultaten in een seizoen bepalen wie de kampioen wordt.
    Voor de data van het lopende seizoen klik hier.

Schotcompetitie en fietsen op Hemelvaartsdag

Hemelvaart staat al jaar en dag in het teken van de schietcompetitie. In koppels wordt er tegen elkaar geschoten om de felbegeerde trofee. Eerst in poule vorm waar er 10 minuten lang tegen elkaar geschoten wordt en het er om gaat wie er zoveel mogelijk scoort over alle rondes bij elkaar. Daarna gaan de beste 8 naar de knock-out fase waar het er om draait wie als eerst 2 games tot de 10 heeft gewonnen.

’s Ochtends wordt er voor ieder die wil een fietstocht uitgezet. Hele families fietsen met de routebeschrijving en vragenlijst in de hand door Wageningen en omgeving. Tussendoor staat er een pit stop klaar.

Nieuwjaarsreceptie

KV Wageningen is familie en daarom wensen al elkaar graag een voorspoedig nieuwjaar. Dit doen we in principe op de 1e vrijdagavond van het nieuwe jaar.

Thema avonden

De NAC organiseert ieder jaar een of twee thema avonden waarbij het de bedoeling is dat we er gewoon een goed feest van maken. Vaak wordt er zo rond de herfstvakantie en halverwege het zaalseizoen een leuk thema bedacht waarmee de gasten goed uit de voeten kunnen.