• Making memories – ben jij degene die dat doet als trainer van onze jeugd?

5 sep 2019
  • Wat vind jij waardevol? Het antwoord zou kunnen zijn, het hebben van mooie herinneringen. Herinneringen in de sport, aan dat ene seizoen, die ene wedstrijd of doelpunt. Maar ook die ene trainer die jou heeft leren korfballen, die jou techniek en tactiek heeft bijgeleerd.

De man of vrouw die jou heeft geleerd wat samen spelen is en hoe je om gaat met tegenslagen in en na een wedstrijd. Hij/zij die zorgde voor de sfeer in een team, op trainingen, rond een wedstrijd. Je hebt waarschijnlijk bij elke trainer weer andere herinneringen.

Maar wat als er geen trainer is voor jouw team? Wie helpt je dan herinneringen maken? Dat laten wij onze jeugd toch niet gebeuren?!

Voor komende seizoen is de Jeugd TC dringend op zoek naar enthousiaste trainers/coaches. Voor de A5, B3, C4 en D5. Wij helpen je daar waar nodig. Met het maken van trainingsschema's tot en met het ondersteunen in de gesprekken met spelers en ouders.

Helpen jullie met "making memories" voor onze jeugd?!
    Neem contact met ons op of zeg ja op onze vraag om trainer/coach te worden.

Jeugd TC jeugdtc@kvwageningen.nl