• Club van 100

Er zijn vele wegen die naar Rome leiden. Zo zijn er ook vele manieren voor KV Wageningen om de club financieel gezond te houden. Een van die manieren is de nieuwe Club van 100 waarmee we starten in januari 2020. Het doel van de Club van 100 is om zoveel mogelijk mensen die KV Wageningen een warm hart toedragen bij elkaar te brengen in de Club van 100. Elk lid van de Club van 100 doneert €100 per jaar en samen bepalen we het bestedingsdoel.

Voor wie is de Club van 100?
    Zowel leden, teams, families en bedrijven kunnen lid worden van de Club van 100. Jouw naam of gewenste vermelding komt duidelijk zichtbaar te hangen op het Club van 100 bord in ons clubhuis.

!! Let op: voor bedrijven is de bijdrage volledig aftrekbaar als sponsor uitgaven!!

Hoe kan ik lid worden van de Club van 100?
    Je kunt op verschillende manieren lid worden. Dit kan door via de kassa van de kantine de €100 Euro te betalen en deze te laten boeken op Club van 100. Vul daarna het inschrijfformulier in dat je verderop vindt op deze pagina. Het is ook mogelijk om de bijdrage via een automatische incasso te betalen. In dat geval vul je het inschrijfformulier in dat je verderop vindt en geeft aan dat je per automatische incasso wilt betalen.

Kan ik ook eenmalig een bijdrage leveren?
    Ja, uiteraard kun je ook eenmalig een bedrag van €100,- aan de vereniging schenken. We willen niemand verplichten om jaarlijks een bijdrage aan de Club van 100 te doen. Echter we willen wel faciliteren dat sportvrienden die graag jaarlijks willen deelnemen, dit niet elke keer opnieuw hoeven regelen.

Doelen van de Club van 100
    Het doel is om met de Club van 100 jaarlijks een bedrag van tenminste €10.000 bij elkaar te krijgen. Elk jaar zal er vanuit de Club van 100 aangegeven worden waar het bedrag voor zal worden ingezet. Het lidmaatschap van de Club van 100 zorgt tevens voor extra betrokkenheid bij onze korfbalvereniging.

Doel 2024
    In 2024 is ons doel om met deze bijdrage de kantine sfeer te geven en om deze mooi aan te gaan kleden!”

Tot slot
    Aanmelden kan via het invullen van onderstaand formulier of via de kassa in het clubhuis (zie hierboven).

Voor vragen kun je terecht bij Linda Wisgerhof, te bereiken op 06 54 76 55 85 of per mail clubvan100@kvwageningen.nl.

• Leden Club van 100
    Sheila & Anita Berrie & Anja Ieke en Dirk Los Walter Eijsink
    Cor & Aartje van Tricht Ben Janssen Cees & Sophia Post Service BV
    Jannick Schets Selectie KVW 1 & 2 Simone, Madelon, Klae, Rinske & Naomi Het Bestuur